About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, December 17, 2010

kaki manusia


cantik tak pic nih?kaki sape paling cantik?hehe...
sangat-sangat suke pic nih...
pic ni di amik ms kat singapore kat kepala singa melion...
bes la jugak g sinapore tu.
bes sebab dapat pegi universal studio kot...hehe..
sangat2 syiokkkk...~~~

Wednesday, December 15, 2010

best memori


ni la gambo pegi singapore.tak sempat nak upload bebanyak....
lagipon tekene penyakit MALAS.huhu...
sila layan gambar solo tu ye..hehe

saya suke mizz nina


ni la pic mizz nina berbaju kurung.
cantikkan?
sebab letak gambo die...sebab die bebaju kurung.hehe
suke die sbb die sporting~~~
motip???

gadis bepayung kuning



sudah lame tidak menulis dalam blog yang dah besawang nih,sekarang dah tiba masa untuk sesi kemas mengemas,sapu menyapu sesawang.haha...ape kene mengene sesawang dengan GADIS BEPAYUNG KUNING?nampak sengal kan gadis itu?dan poyoss...haha..name model tu telah dirahsiakan selepas kontrak berjaya ditandatangan selama 3hari.hehe...
jauh menung c gadis poyos itu...haha..
-TAMAT-

Thursday, December 2, 2010

cuti oh cuti

sangat2 desprate nak cuti nih...

knape nak cuti??

haa....sebab nak balik kampung.nak pegi becuti lagi...sangat2 memerlukan cuti yang banyak.huhu..ade sesape nak derma cuti untuk saya yang desprate ni ke?huhu...