About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Tuesday, August 11, 2009

·rindu·


semalam ak pg jmpe adik aku amik sample bisnes die.sape nk bli meh la order kt ak k?produk AVAIL.nnti ak upload pic produk tu.wait haa..wait haa...!hehe..well!!aku rindu la kat mak aku.padahal baru minggu lepas aku balik kampung.rindu nyee kt mak...mak,k.ngah pkai topeng tau stiap kali kua umah.malu oooo....dah la k.ngah je yg pakai.tp takpe.k.ngah paham.mencegah lebih baik dari merawat.kn mak kn??tak sabonye nk balik kampung.atenye teman dah rindu bebenor dekat mak teman..!!!muah3,cayang mak kite.~~~
pesanan untuk rakyat MALAYSIA yang dicintai,pakaila mask.ayuh,sama-sama kita mencegah INFLUENZA N1H1.ok?jangan lupa pakai mask tau?tambah pulak kalau pergi tempat awam yang penuh sesak dan ramai org.sekarang KATAKAN YA PADA TOPENG MUKA!!HAHAHA~~~

No comments: