About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, September 18, 2009

¤ gift ¤

aku lupa nak update kat blog pasal sumthing.hikhikhik..ade jugak orang nak bagi hadiah kat aku walaupun bukan besday aku.hehehe..hepinyer sayeee.....!!!

thanks utk mr 'S' sebab awak belikan selipar kat saya.sape suruh awak putuskan selipar tengkorak saya kan?saya sayang tau kasut tengkorak tu..huhu..dah takde dah kasut tu kat uptown DANAU KOTA.tapi saya suke jugak selipar tue..tahnks..=>

barang-barang di atas tu pulak thanks to mr fendy sebab belikan aku barang-barang tu semua termasuk baju raya kaler biru.thanks sebab sanggup behabis duit belikan barang untuk i.u macam tahu-tahu je i memang sengkek gile bulan nih.tentang baju raya nanti aku upload bile aku pakai time raya nanti.hehe..
kasut raya aku nih.time kasih ammar sebab awak sanggup bank in kan duit untuk saya beli kasut raya nih.cantik tak?hehe..thanks ammar sebab faham saya,tahu ape yang saya nak...ni sayang awak nih.hehe

last.thanks untuk mr fazli sebab belikan aku baju raya jugak.time kasih faz sebab belikan tim baju raya.nanti tim pakai baju tu pegi opis.ok?hehe...

i'm lovin it~~~

No comments: