About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, April 24, 2009

gaji


kawan-kawan...gaji dh masuk.horey!!!!!!hehe...tp ak ade tepk nk buat side incme tau..tlg la bg idea kt ak nk bt side incme nih?TULUN...TULUN.. gaji ak ckup je sepatutnye.tp sbb ak ade byk plan la skrg xtejangkau wang yg perlu ak pruntukkan..huhu..ptg smlm ak ade ikt kakak n k.oren pon join kitorang gak jmpe kwan kakak.ak ingtkn nk cri gado ke,nk pkul ke.ish!!!ak ni asik pk ke arah negative jek.huhu..tp rupenye nk knlkn produk MLM..KORSET PREMIUM BEAUTIFUL.ak dgr die bg ceramah tegoda gak ak.tp pk kan harga nye tu,pergh!!!mahal siot...huhu..meh ak cite skit ttg produk nih.

REVOLUSI PAKAIAN DALAM -SIRI PEMBENTUKKAN KONTUR PAYU DARA
Melangsing badan dan membentuk payudara yang mempersonakan.
SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGANG
Melangsing dan membentuk kontur pinggang agar kelihatan lebih ramping.
SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGUL
Mengempiskan perut yang boncit dan membentuk kontur pinggul agar lebih menarik dan montok.
Set pakaian dalam Premium Beautiful yang terdiri daripada coli panjang, bengkung dan seluar pendek diperbuat daripada 32 lapisan fabrik yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadye yang sebati dengan air, diisitepu (impregnant) dengan gem dan mineral dan dipancarkan (emitted) dengan Gelombang Infra Merah Jauh (Far Infrared Ray) .
Hasil gabungan kepakaran teknologi dan penyelidikan globalpakar sainstis dan perubatan Amerika Syarikat, Jerman, China, Jepun dan Taiwan.
Ia amat baik untuk melancarkan perjalanan darah serta penghantaran nutrient ke seluruh badan dan pengeluaran bahan buangan yang lebih efisien.
Set pakaian ini diiktiraf oleh Persatuan Pakar Tulang Belakang di Amerika Syarikat. (Superbrand) Sumber rujukan:www.fir dan www.Akwatek dan Akwadyne.
mlm nye pulak ak g swimming..aiyaya...dri ak xreti swimming ak jd teringin nk blaja swimming tau..hik3..

1 comment:

.kisah JUJU. said...

http://www.vemmabuilder.com/20579490