About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Thursday, April 30, 2009

sakan!!!


X-MEN ORIGINS-WOLVERINE


SHINJUKU INCIDENT


FRIDAY 13TH



FAST & FURIOUS 4



carl's jr.


ak becuti selama 2hari.bosan2....sgt2.

1st day-sib bek masa hari selasa tu apit cuti jugak.so,aku keluar la dengan dia.kitorang pergi mid jek.tapi kitorang tengok 2wayang.hehe..apit belanja semua.dari makan sampai dapat tengok 2wayang.aku tengok citer fast & furious 4 dengan friday 13th.so far movie2 yang aku tengok boleh tahan la.hehe..hepiiiiii sangat sbb masa cuti terisi dan tak dibazirkan cmtu jek.=) sebelum aku terlupa,hari tu aku ada pegi KLCC ngn sorang installer.hikhikhik...dia belanja aku makan dan tengok wayang midnight punye.tajuk movie tu Shinjuku Incident. bulan ni kalau boleh aku nak tengok wayang puas.takut nanti bila aku dah pergi terengganu dah xboleh tengok wayang lagi.huhu....

2nd day -kak oren lak cuti.jadi kitorang spend time together with abg fezol.kami pergi Sunway Pyramid makan pizza hut dan tengok wayang cite X-men Origins:Wolverine.bes jugak tau citer die.puas hati la.dah la kelakar.hehe...lepas habis tengok wayang dan makan2 kami pergi putrajaya(aku yang teringin nak pergi sebenarnya lalu aku mendesak kak oren dan abg faizol pergi jugak.hehe). pastu baru balik rumah.lewat jugak aku balik rumah.padahnya ak lewat bangun hari nih!huhu...ngantok3!!

2 comments:

.kisah JUJU. said...

budak yg ada skandal dgn installer..hikhik..jangan mara aaaaa ;)
lalalalala

tim said...

skandal memain je la..lalala...