About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Tuesday, December 1, 2009

♥ Askar paling Berani ♥

Tiga orang Jeneral dunia sedang bertanding keberanian tenteranya dan untuk membuktikannya masing masing jeneral memerintahkan salah satu Askarnya untuk mengikuti arahannya :

1. JepunJeneral : Askar maju siniAskar : Siap JeneralJeneral : Tangkap peluru yang saya tembakan ke tubuh kamuAskar : Siap JeneralPeluru langsung ditembakan dan kerana jaraknya terlalu dekat maka si Askar tidak dapat menangkapnya dan langsung mati.Si jeneral dengan bangga mengatakan "lihat Askar saya sangat berani dan siap mati"
2. Jermanjeneral : Askar maju siniAskar : Siap jeneralJeneral : Tangkap peluru dari RPG yang saya tembakAskar : Siap JeneralPeluru meluncur cepat dan Askar yang menangkap hancur berantakanSi Jeneral sangat bangga dan bilang "Askar saya lebih berani bahkan untuk menangkap bom RPG"
3. IndonesiaJeneral : Askar maju siniAskar : Siap JeneralJeneral : Sebrangi ladang periuk api dengan berlari cepatAskar : Tidak mau jeneral !Jeneral : Sebrangi cepat !!Askar : Tidak mau jeneral !sampai tiga kali sang jeneral memerintahkan Askarnya, namun tetap di tolak.Si Jeneral berkata "Lihat Askar saya yang paling berani... perintah jeneral langsung bisa dia tolak..."

No comments: