About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, July 26, 2013

baju raya

assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan2...

tahun ni tahun kedua beraya sebagai isteri orang. tahun lepas punye raya takde lak tangan ni gedik-gedik nak post kat blog kan?hehe.. dah nak masuk tahun kedua baru la gatai nak post memacam kat blog nih. tahun ni baju raya aku ade la dalam 4 pasang. banyak kan? hehe... semua baju raya tu aku tempah sebelum aku tahu yang aku ni mengandung. tapi... nasib aku memang baik,alhamdullilah semua baju tu muat la ngan aku sebab perut ak ni masih kecik lagi walaupon dah nak masuk 4bulan... hehe.. tahun pertama raya sebagai mummy to be. baju inchek suami cuma sepasang je baju melayu die. yang lain cam biase la tshirt dan seluar jean jek. persediaan raya tahun nih? agak suram sebab bajet masing-masing kurang mencukupi. takpela. beraya ala kadar jek. kan? janji dapat beraya. bersyukur dengan apa yang ada. alhamdulilah. sebab raya kedua baru balik kedah jadi raya kedua baru nak pakai baju cantik-cantik nak pergi beraya. tapi yang pasti pagi raya kedua tu nak pergi kubur wan dan paksu dulu. pastu baru beraya rumah sedara mara kot... kalau tak pon pakai baju raya tapi dok umah. hahahaha.... gilos! to my lovely along... thanks along sebab belikan sepasang baju raya untuk adikmu ni walaupon adikmu ni dah keje dan dah ade suami. thats y i love u...hehe..along siap bagi complete package sebab die bagi sepasang dari tudung sampai la ke baju dan kain.hehe

senarai raya :

1. baju raya sepasang suami isteri - DONE
2.kuih raya - DONE
3. duit raya - DONE
4. duit transport nak balik kampung - DONE

jadi dah boleh raya dah ni...hahaha


No comments: