About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, July 26, 2013

hari raya 2013

tahun ni sedih sangat. raya paling sedih kot tahun ni sebagai isteri orang. memang la dah kawin kena gilir-gilir tapi aku ni jenis tamak. kalau boleh setiap kali raya aku mesti nak family aku jek. maybe sebab hati ni terasa kot... sangat2 terasa di lubuk hati ni... kadang-kadang terfikir kat kepala hotak aku yang kurang wayar ni kan best kalau aku hidup ngan family aku jek tanpa suami, jadi tak kan ada family mertua kan? huahahaha.... jadi aku memang agak ralat giler tahun ni tak dapat beraya ngan family aku. adoi... raya paling sedih dan sayu la tahun ni... ingatkan peknen leh balik kampung sendiri.. tapi tak jugak... huhu... raya haji tahun ni kena tebus balik raya kedah dulu... mesti balik kedah! i dont care! asik nak jaga hati orang jek, tapi hati sendiri sape nak jaga kalau tak diri sendiri? pasni aku dah taknak lagi jaga hati orang. letih, penat.. lagipon nak jaga buat ape kalau orang tu asik menyakitkan hati dan menyampha je ak tengok? lebih baik jaga hati masing-masing. tak payah pikir orang lain sebab kalau susah bukan dorang nak tolong pon.setakat tolong tengok je ade function ke? huh!

No comments: