About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Monday, February 1, 2010

lamar dan betunang

sedih jugak bile mengenangkan along dah pon dilamar oleh en SHARINAN.apo nak buek?
lagipon abang nan tu okey la.
kapel lame-lame pon tak elok.kn?
nanti ade je mulut-mulut orang nak mengate itu,ini..
ade je bende tak elok die nak sebar-sebarkan.

along aku nak betunang bulan 3 nih...
mulanya nak buat bulan 2 nih.
time raya cina.tapi aku kene keje.
tapi takpe..mak aku nak datang..yeahhh!!!
rindunye kat mak aku...nak je pelok-pelok,cium-cium mak aku...
mish my mom lorrr.....
so,along aku decide nak buat bulan 3 time cuti sekolah.
die nak aku balik jugak.....kompem aku nak.huahaha...
haish...nak kene manage jadual keje dan study nih.ak kalau boleh tak nak ponteng kelas.
sayang oooo kalau ponteng kelas.RUGI!
walaupon aku tak bape nak paham sangat ape lecturer tu bebelkan tapi aku tetap jugak nak pegi kelas.
mane la tau markah aku tak elok,tapi sebab aku tak penah ponteng kelas die bagi aku lulus ke..kan?kan2?









No comments: