About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Monday, February 1, 2010

malam besday kak pia

air limau ais.tapi ade asam boi..tapi boleh tahan jugak la..hehe




ni aku fokuskan asam boi die.aku pon tak tau ape name kedai ni.apis yang bawak.kitorang lepak kedai ni pas tengok wayang cite TOOTHFAIRY.sampai kul 2pagi jugakla kalau aku tak salah.tapi memang enjoy la jugak.


ni name die Ciken Chop 3 Layer.memang ade 3ketol ayam.tapi bukan la besar sanga..banyak jugak la.tapi sedap tau.memang puas ati makan kat sini...yang penting BEBALOI-BALOI.


ni c apis.our driver.hahaha...



kak pia is a bufday women.not a girl anymore.
already 25 and above lorrr....huhu...

this is my TL(TEAM LEADER).
name nye ASRIYAH NUR a.k.a kak as.



dan penamat blog ni meti ade gambar owner nye..heee
walaupon penat aku tetp enjoy lepak ngan membe-membe opis aku.hehe...







No comments: