About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Saturday, September 1, 2012

half moon shawl

ade sesape minat pakai shawl half moon tak?
aku memang la muka bulat tapi aku selesa pakai shawl half moon nih.
aku peduli hape orang nak kate kan? muka aku, tudung aku...hahaha
janji laki aku komen nampak cun sudah... abaikan lalats-lalats yang mengata tu...
kalau korang nak beli shawl half moon korang beli kat adik nih..Ollies Wardrobe sebab aku memang beli kat die je. kain sangat selesa dipakai, senang nak iron dan die guna kain chiffon. senang nak bentuk jugak.
klik kat nama die ye? tudung kat bawah ni aku dah beli malam semalam.... cantik kan?MyEm0.Com
ye ye... aku paham korang nak cakap model die lagi cantik kan? ok! tak dapat dinafikan memang model die cun..hehe...


ok la..sekian untuk hari ni..
selamat datang september 2012.
key babai....nak g open house dengan inchek suami...MyEm0.Com



No comments: