About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Saturday, September 1, 2012

me and ThePoplook

sejak aku tahu kewujudan ThePoplook.com aku dah jadi makin kuat boros dan shopping sampai inchek suami pon ade tegur. huhu.. bukan sengaja la... lumrah la perempuan kan sukekan kecantikan.. jadi, untuk cantik kenala shopping. betul tak? sape setuju dengan aku sila komen di bawah.hahaha...

lagipon, sebagai isteri mestila nak kelihatan cantik untuk suami. baru la suami melekat kat istri cam gam UHU.. hahaha... korang pon boleh borong jugak kat ThePoplook sebab boleh diakatan baju yang dijual memang menepati citarasa wanita moden zaman sekarang. memang cantik, cute and nice.. MyEm0.Com


korang boleh pegi kat website die dan borong la baju ape yang korang berkenan. ok? aku dah banyak kali beli dengan ThePoplook ni. service die sangat bagus. penghantaran tepat sampai ke rumah tanpa perlu nak risau. hehe... jadi tgu ape lagi? pegi la skodeng cepat!!! -- > ThePoplook




No comments: