About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Wednesday, September 5, 2012

Perancangan Percutian

Assalamualaikum w.b.t.

sekarang rasa mood nak bercuti jek. nak pergi pulai tapi takut sebab dah nak musim hujan dah ni.
nak bercuti kemana?
sementara perut aku masih kempis kempus nih baik aku pergi bercuti...
nanti bile dah berisi susah dah nak pergi bercuti jauh-jauh...kan?
inchek suami ikut aku jek mane aku nak pergi...
TAPI die cakap kena rancang awal-awal sebab nak kumpul duit....
jadi aku tengah buat perancangan nak pergi 3rd honeymoon..hehe
bestkan dapat pergi berjalan-jalan...
sungguh seronot!!! MyEm0.Com

pilihan percutian (skema la ayat aku) :-

1) BALI
2) KRABI
3) SABAH
4) PULAU TIOMAN
5) PULAU REDANG

yang mana satu....
pilhan kalbu....
cuti-cuti ku...
yang kutunggu....
simpan duit dulu...
tunggu beribu....
baru nenang nak pilih mana satu.




No comments: