About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, August 31, 2012

1st Trying

haaa...! ni pengakuan jujur dari aku.
aku memang tak pernah masak langsung.
kalau nak kate tak pernah masuk dapur tu nampak benor nipunye kan?hahaha
tapi memang aku tak pernah masak dan tak reti masak.
sejak kahwin, rumah dah ade dapur, hari-hari jugak la dapur rumah aku tu berasap.
kat bawah ni masakan pertama aku. laki aku cakap sedap.
aku tak tau la sama ada dia nak amik hati aku atau memang betol aku masak sedap..hahaha
sekarang aku dalam proses belajar masak. bakan degree ke kena belajar, masak pon kena belajar jugak.
tak kena cara, tak sedap lak masakan tu nanti.huhu
k,sekian update untuk jam ni...next enrty --- >





No comments: