About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, August 31, 2012

5 rencah 5 rasa

sekarang ni program TV kesukaan aku ialah 5 rencah 5 rasa oleh Chef Sherson Lian. btol ke aku eja nama dia eh? malas ak nak mintak tolong pakcik google. asik nyusahkan pakcik google jek. hahaha...jadi sekarang  ni bila astro beyond boleh rekod, sume chanel masakan laki aku rekodkan untuk aku. bagus betol inchek suami ye...hehe. tapi 5 rencah 5 rasa ada dalam astro AFC 713. aku kalau bosan-bosan tengok program masakan la kat umah.




jadi kesimpulannya, aku dah boleh memasak sikit-sikit...setakat nak makan 2 orang boleh je aku masak.kalau untuk ramai-ramai, mintak mangap la yerrr....huhu

No comments: