About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Wednesday, August 29, 2012

akad nikah

sori...entry basi...

tanggal 24 disember 2011, dengan sekali lafaz aku dah jadi isteri kepada inchek suami...
disebabkan oleh dah lama tak update blog, maka topik ni dah jadi entry basi..hahaha..
tak boleh nak update banyak pics kat sini..nak tengok meh jemput datang rumah...thehe..
alhamdullilah, syukur kepada ALLAH S.W.T kerana majlis akad nikah kitorang berjalan lancar...
semuanya selamat...
tapi.....! haaa...ade tapinya.... masa habis majlis akad nikah ni ak peluk mak aku, memang tak hingat punye air mata..kua mencurah-curah ke pipi gebu mekapku....huhu..memang sungguh sedey sekali masa tu...
tak tahu nak cakap la sedey die tu..kalau nak tahu korang kena la kahwin dan rasa sendiri...ha! baru la betol..hikhikhik...
sila layan pics akad nikah aku ni...




ni plak pic gedik-gedik manje aku gitu..hahaha

No comments: