About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Wednesday, August 29, 2012

Majlis Resepsi

entry basi lagi...

okey sekarang ak nak update pasal majlis resepsi ak yang berlangsung pada 25 disember 2011. ari kismes.... kalau masa boleh berulang kembali aku rasa nak kawin hari-hari...hahaha.. memang penat sangat-sangat tapi seronok sebab boleh jumpa kwan-kawan, saudara- mara dan yang penting kite tahu family kite sentiasa di belakang kite untuk sama-sama meraikan hari bahgia kite..hehe.. i  ♥ my family...

masa mak andam nak make up aku suruh die make up biasa-biasa jek.. of course say NO to bulu mata palsu.haha.. make up sangat nipis dan biase jek... aku tak suka make up tebal2 cam tepung gomak... huduh..!huhu...
aku memilih persalinan putih biru sebab aku memang nak pakai putih masa majlis resepsi aku. ak dah bincang ngan inchek suami.
akad nikah kitorang sepatutnya kaler pech pink tp dah betukar ke pink cream.. hancur hatiku..huhu.. tapi nasib baik baju nikah tu cantik dan cun (bagi aku la)... family aku pon setuju dengan baju pink cream tu jadi aku pon proceed la pakai baju tu masa nikah...

apepon, korang layan dulu gambo-gambo di bawah...


ni gambar pengantin dan sahabat yang datang memeriahkan majlis resepsi


ni gambar outdoor. photographer by udeyismail


yang ni plak by instagram..♥

sesape nak amik udeyismail jadi OP die boleh klik kat nama udey kat pic no 2..okey? 

p/s : tak sabar nak tengok album kawen...



No comments: