About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Wednesday, March 3, 2010

Batu Nisan

Mamat mempunyai seorang roomate yang paling beliau benci. Kerana teramat benci, pada tahun lepas beliau menghadiahkan batu nisan yang tertera nama roomate nyer kepada roomate nyer itu.
Pada tahun ini pula,Mamat tidak memberikan apa-apa hadiah kepada roomate nyer itu lagi.si roomate nye itu tanpa segan silu bertanya.

"Mat, tahun ni mane hadiah aku?ko tak bagi lagi kan?"

Selamber je roomate nyer itu meminta hadiah darinye.Dengan muke selamber jugak, si mamat menjawab.

"Aku malas nak bagi, hadiah tahun lepas yang aku bagi pun ko belum gune kan?"

No comments: