About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Saturday, March 6, 2010

dah abis anime One Piece


aku dah abis tengok anime one pice...syiooookkkkk oooo....tapi last aku tengok smpai 366.so,tq untuk en mubin sebab bagi anime ni kat aku ye?papepon aku nak tunggu im pos kan sambungan cite die.im cepat-cepatla pos.dah tak sabar nih nak tengok sambungan die.bace lam manga cam takde feel lak...hehe..pasni aku nak belaja main DOTA lak ngan c apis dan dani.
oit enchek apis dan enchek dani,cepat ajar aku main DOTA.dimane janji-janji manismu nak ajar aku main DOTA nih???



No comments: