About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Tuesday, March 30, 2010

Nokia Care Center sucks!

knape aku cakap camtu?memang teruk giler la service die.aku baru je beli E72.tak sampai 2minggu dah rosak.bukan aku tak reti guna HP tp die bagi kat aku beteri rosak dowh!dah la tu aku kene tipu lak tu.die kate HP aku tu memang avaxx.same cam zitron la.but...when my friend check my HP...its not an original set!i pay for the orginal set but i get an AP set?WTF**K???member aku tahu la camne nak check kan.sebab aku beli kat butik nokia yang betol nye.bbukan pegi kt kedai jalanan ke,booth yang bukan-bukan.i go to the nokuia store to buy an ori set,i want a quality that y i go to the nokia store!kalau aku nak bli yang AP bek aku pegi kat booth low yat ke,mane2 kedai yang biasa.tak payah la aku nak pegi ke nokia butik kan?aku akan buat repot polis dan aku akan report kat suruhanjaya pengguna sebab die jual barang tipu kat aku.tak dulik arrr...die ingat mentang-mentang aku pompuan,cam bebudak,die leh wat aku camtu...silap banyak arrr....!!!aku bia die kene ngan nokia sebab jual barang tak ori tapi gune name nokia.aku memang bengang giler siot..!!!
cite kedua,aku g la nokia care center kat plaza berjaya.servis cam haramsss jek.hangin aku.procedure la sangat.bile aku mintak bukti takde lak.ape kes?ape ni dok tipu customer bagi servis cam sial gi!die ingat aku tak tau ke ape yang rosak HP aku nih?kat internet banyak kot website yang boleh dipercayai untuk kite cek HP samada rosak or tak.rosak ape.aku dah survey awal-awal la bodoh sebelom aku pegi maki-maki ko tu..aku amik name die ngan no staff die aku nak buat repot.gasak ar sape suh cari pasal ngan aku kan???tunggu je nasib ko.aku bukan nak tutup periuk nasi orang k,tapi aku taknak nanti ade customer len pon ade yang kene cam aku.so,beware n watch out!!!

No comments: