About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Saturday, March 6, 2010

why,why and why???

aku tak tahu kenapa sejak 2 menjak ni aku asik nak marah je bile customer tepon?kenape?kan tu dah memang keje aku?aku tensen tau!dah la bos cam hape jek.menci aku.aku tensen bile membe aku ajak g study group aku kene keje.dah la keje shift!!!ARGHHHHH....TENSION!!!kenapa la aku tak dapat keje opis hour cam kak wati?so,aku takde la nak marah sangat even kene angkat tepon kan?takde la tensen sangat kene borak-borak ngan customer.aku ni manusia yang cepat marah.SIYESSS!!!kalu die cam sengal-sengal skit kompem aku angin.pakai windows ape pon taktau??!WT****!kalu taktau ape-ape,ko amik la yang ade installer,tak payah gediks2 nak pasang sendiri.pakej pasang sendiri ni untuk orang yang tahu tentang PC ngan TENET.padahal kalu ko amik yang ade installer pon same je kot.FREE jugak,tak payah bayar.ni tak,nak pasang sendiri tapi taktau ape-ape...last2 amik installer jugak.kalu tak reti buat la cara tak reti,jangan nak belagak tahu,dah la marah2...seploh kali ganda aku marah.dah tak tau nak marah2 aku...geram tol aku!!!kalu tak reti,cakap elok2 takpe jugak.HELO....BUDI BAHASA BUDAYA KITE OKEYYY???


*korang ingat call center ni stok kene maki ke???

No comments: