About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Thursday, October 22, 2009

♪3rd day SIB♪

aku rasa ok lak dok SIB ni.well...bes tau dok group nih.
1st-kak as ialah TL baru aku.ade TL yang bek,amik berat anak buah die,caring lak tu dan tak lupe jugak,TL aku ni memang sporting.tak kisah pon.rilek dan selambe yaya jek.hehe.. t.bes dok group ni.tapi TL aku ni gile duit 50sen.sape ade 50sen boleh bagi aku nanti aku pass kat TL aku.ok?nanti aku upload pic TL aku.hehe.boleh dikatekan 1kepala.
2st-kak pia.akak group aku nih.hapening jek.cam TL aku jugak la.selalu aku tukar2 lagu...bukan tukar.amik lagu kat hp kak pia.hehe.kak pia pon cam 1kepala.gambar kak pia nanti aku upload jugak.hehe
3rd-kak akmal.kak akmal ni banyak becakap cam aku jugak la.kecoh sikit la.penyeri group baru aku ni.kalau die tak datang mau sonyap sunyi ajo BAC nih.hikhikhik
4th-apis..as my engineer.kenape aku ckp die engineer aku?sbb die slalu solvekan prob aku bile troubleshoot ngan customer.tak tau je,die akan tolong.thanks sebab tolong aku yuk apis?
aku memang enjoy dok group ni.mungkin ni la hikmah nye aku tukar dari NI ke SIB.kn?aku besyukur sangat ade TL yang memahami,member group yang bes giler dan kadang2 tingtong.macam2 yang kitorang kongsi same2.aku cam dah rase selasa dengan group nih.kalau keje malam kitorang karoke kat opis.tak la tensen sangat.haha..aku pon ikut jugak.kalau tak BAC ni sunyi laaa..kan kawan2?kalau kitorang takde memang sunyi la BAC nih.kitorang ni memang hapening dan enjoy.hehe..suke sanagt2..hohoyeaaa-----=p
i love my group members ~~~

No comments: