About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, October 9, 2009

♪masjid Putrajaya(baru)♪

kitorang solat maghrib kat masjid putrajaya yang baru.cantik tau masjid die.kalau la aku ade camera cam pothographer kn,mesti aku dah snap pic banyak2.rugi2.nak harapkan camera hp,tak cantik la.tak bape nak elok.aku cume boleh snap ala kadar jek.korang layan je la eh?

ni pintu masuk untuk masuk ke dalam masjid

nak solat pon nek escalator tau.canggih siot!!

ni rak kasut.nampak kemas jek.

perjalanan masuk.

pintu cam pintu bilik kan?cube korang teka,ape di dalam?




















♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
























toilet tahap istana.

cantik kan?

tempat ambil wuduk wanita.

nak pergi tempat solat dengan menaiki lif.sempoi habis!!!

ni la tempat solat nye.takde tirai.becampur tempat solat wanita dan lelaki tape ade garisan die eh.depan tempat solat lelaki,belakang tempat solat wanita.

selesai solat turun ngan tangga.maklumla dah bersih dan suci.hehe

amik gambar sebelum keluar dari masjid baru nih.

ok.nak pergi tempat lain pulak.hehe..enjoy lagi!


tenang~~~

No comments: