About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Saturday, October 17, 2009

♪tension,takde mood♪

hari khamis lepas balik keje pukul 4petang aku janji ngan tisya nak pergi masjid jamek.sekali membe nak pegi KLCC.dah bosan aku kat KLCC nih.huhu..aku teman je la.boleh hilangkan tension dok pikir kene masuk SIB.malasnye nak pikir tentang keje ni.nak pikir mak jek.mak aku nak datang KL.tak sabar sangat nak jumpe mak kite yang kite rindu sangat2.hehe

nasib baik nak pegi KLCC ade kemudahan LRT

tisya,mai dan echah di depan.

me and tisya.mane boleh tak snap pic ngan c tisya ni..tak lengkap kang album gambo aku.haha

turun escalator nak pegi bahagian baju pompuan lak.

singgah kat bahagian SEED

sempat lagi amik pic tisya.ayu betol membe aku nih

gambo orang tension tu jadi tak btol

no caption.hehe

soping boleh ilangkan tension ~~~

No comments: