About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Sunday, October 4, 2009

♪mc donalds ♪

semalam lepas je aku balik keje ape aku buat?aku tengok cite hindustan.sejak bile aku layan hindustan?sejak dah takde cite bes nak tengok.lagipon gado ngan ammar tingtong!!!layan jola fatimah oiii....lepastu aku tengok spongebob lak.hehe..febret kartun aku tuh.sambil-sambil tu aku bace la novel yang kat bawah tu.novel akak housemate aku.tisya cakap bes citer die.aku baru nak try bace cite yang tisya kate bes ni.ade ke spesis orang bercinta macam dalam siri novel???buat masa ni aku baca,boleh la...^_^


biarlah YM berbicara.


coca-cola glass


sundae

sedapnye eskrim..^_*

semalam lagi sekali aku makan mcd.kenape aku makan mcd?sebab aku nak gelas yang warne biru tu.u know what?i like blue colour...bes sebab mcd ni orang belanje.sape?sape lagi...abang sedara akula.pow habis-habisan!
camno nak kurus~~~

No comments: