About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Sunday, October 4, 2009

♪bengang ♪

hari ni aku paling bengang sekali.tambah-tambah pulak pagi tadi tau.aku tengah sedap tido tak sedar la aku ter reply mesej sorang hamba allah ni.lepastu die pon keep calling me kat handphone aku sampaila aku terjaga.aku pon punye la sengal time tu terus je pick up that call.sekali gua kene sound oooo.hangin gua 1badan.hamba allah tu sound aku.aku kalau baru bangun jangan la nak cube-cube cari pasal.pantang aku tau even tak pernah berpantang.im single u know.hehe...aku memang geram giler la time tu.tahap gaban sudah...malas la nak pikir lagi.buat aku ilang mood jek.sib bek aku takde nak maki-maki nih.huhu.dah la aku ade krisis nagn ammar,hamba allah ni lak nak tambahkan serabut kepala aku.tensen!tensen!
geram,aku memang geram~~~

No comments: