About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Saturday, October 17, 2009

♪dinner with BFF♪

balik dari bejalan sepetang tu,malamnye kitorang makan lua.sebab kakak pose.lagipon penat bejalan mesti nak makan.jalan kan dah ilang tenaga.jadi kene isi tenaga balik.cam kete jugak la.bejalan kene isi minyak.eaa?haha..kitorang makan kat kedai ni sebab tingin makan chicken chop sejak lebih dari sebulan kitorang tak makan.start dari bulan pose aritu sampi hari khamis malam tu baru nak pegi makan.sekali abang tu cakap chicken chop takde,dapur tesumbat dik.punah harapan kitorang nak makan chicken chop sedap kat situ.dah la murah,sedap dan mengenyagkan.bile nak dapat makan chicken chop lagi..---

tisya dan kakak beposing

kene ade pic owner blog ni jugak.baru lengkap.hikhikhik

nasi goreng ayam = menu tisya

nasi goreng udang = menu kakak

nasi gorng kerabu sotong.unik tak menu aku makan?

frust tak dapat chicken chop ~~~

No comments: