About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Monday, October 5, 2009

♪taman jaya ♪

ahad,4 oktober 2009.ammar masih diam.aku keje pagi.pas aku balik keje aku pegi jejalan dengan membe aku ke taman jaya.rancangnye nak joging.tapi joging ape pakai jeans?kan?kan?kan?so kitorang jalan-jalan je la keliling tasik kat taman jaya tu.lagipon pukul 5++pm aku nak pegi open house rumah membe seopis dengan aku.kang klu bejoging bebau lak nak pegi open house.hukhukhuk..taman die ok la.ade orang jual-jual,ade orang mancing ikan,berbasikal...memang taman yang sesuai la untuk beriadah.next time,bile aku cuti aku nak pegi joging kat situ.boleh kuruskan badan.dah la badan cam belon dah.taknak gemuk!!!nanti boleh buat rancangan pergi exercise.
yiieehaaaa~~~


membe aku candid gambo ni.tak sempat aku nak posing lagi.hish!
i like this pic...

aku snap pic ni tanpe pengetahuan abg yang tengah mancing tu.hikhikhik
yea...dapat dah ikan.ikan ape??talapia

No comments: