About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Saturday, October 3, 2009

♪ 1 oktober ♪

hari pertama aku cuti selepas 8hari aku raya sakan.hikhikhik.ape aktiviti aku sepangjang cuti hari tu?check it out bebeh!!
pagi-pagi lagi aku dah bangun,basuh baju yang betimbun-timbun.aku kemas rumah sikit-sikit dan selebihnye aku tengok tv sampai la pukul 4PM.sebab pukul4 nak keluar dengan fazli pergi makan-makan dan tengok wayang.hari ini aku masih teruskan ibadah pose 6 di bulan syawal.mule-mule tengok wayang dulu.citer G-FORCE.sib bek la masa keluar dari panggung wayang tu masih belum waktu bebuka lagi.jadi kitorang pergi cari kedai makan.aku letak je bontot kat kedai tu,trus azan.apelagi,laju je aku isi perut.hehe.lepas makan kitorang terus balik.lagipon aku malas nak keluar malam balik lewat.penat la.tetapi,malang nye,malang nye ye kawan-kawan,mr 'S' ajak aku midnight lak.katakan TIDAK pade kua malam.tapi aku kesian lak.membe siap beli tiket wayang g.aku cakap kat die,ok.aku teman die tengok wayang tapi kene belanja aku char kue teow sedap la..hahaha(gelak jahat).ape tiket yang die booking?tu diaaaa...the ugly truth.

gelak sampai hilang kotak ketawa~~~


G-FORCE

THE UGLY TRUTH

p/s:kalau kawan-kawan nak gelak guling-guling tengok la citer ni.bes n kelakar.hehe..wah!!!enjoynye~~~

No comments: