About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, October 9, 2009

♪enjoy♪

waktu berjalan belom tamat lagi.kene enjoy puas-puas.susah tau nak kua ngan membe ramai2 cmni.jadi lepas kami berjumpa dengan skuad hotfm kami decide untuk tengok wayng kat ALAMANDA.sekali enjoy bia puas beb!kami masih tetap be 6 jugak.siape?
kak as
kak pia
apis
kak akmal & her bf
me

car park alamanda.baru je sampai nih..

memulakan rombongan.tereng neneng....cam pasukan unit kumpulan dan yang seangkatan dengannye..
apo budok tak sodar diri ni buek?tuo bangke dah nek laei bondo camtu?anak oii....!!!

nak sangat tunggu citer ni kua.i wait for my prince frog.YAKSSS!!!

kite suke sangat pix ni.ala-ala cute gitu..alahai!

sape yang mengorek lubang idung c chipmunks tu?tutp muke lak die...ayoh skodeng!!!

dah jumpe.nak tahu sape?tengok bawah lagi

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
apis.hehehe

kitorang tengok wayang kat alamanda.citer ape?aku dah tengok 2 kali tau citer tu.tapi takpe.awek die cun siot..!!!cassidy tu dah la cute,sore serak-serak basah lak.hehe..rantings?i bagi dalam 4 per 5 la.hehe

tiket

No comments: