About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Thursday, October 15, 2009

♪sedey♪

tak dapat pergi tengok konsert beyonce dan akon?nape?sebab duit gaji bulan ni tak cukup.takde orang nak sponsor aku ke woiii?aku nak sangat tengok konsert tu.aku cume sempat pergi tengok konsert jason mraz jek.tu pertama kali la aku pegi tengok konsert.buat aku gian nak pegi lagi weh!enjoy giler.tapi bile aku dengar iklan die kat radio tentang konsert akon & beyonce tu buat aku tertarik nak pegi tau.nak pegi..apis pegi la konser beyonce.kak pia lak pegi dua2 konsert tu.hepi nye kak pia ngan apis nanti dapat tengok konsert.aku je nak pegi tak dapat pegi.hurghhhh!!!!

beyonce+akon=uwaaa=(

1 comment:

~ ana sufia ~ said...

lorrr shiaann kat deq tim kite..menarnyer k.pia pon tak cukop duit tp nak g gak hahaha..