About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Wednesday, January 6, 2010

1st time g ikea

Kawaii Kao Ani From Freeglitters.com


Kawaii Kao Ani From Freeglitters.com






tengok tajuk entry pon dah tahu ape motip aku buat entry nih.hehe..aku 1st time pegi IKEA nih.tu pon sebab memang takde arah tujuan langsung.huhu....jadi pic aku menggedik harus ado okey?tapi aku suke pic ni.siap jadikan sebagai wallpaper hp aku.untuk dijadikan sebagai wallpaper pc aku tak boleh ye.sebab aku dah letak gambar family aku..hehe..sebut pasal family aku rindu lak nak balik kampung.dah la ari raya kompem aku tak dapat balik kampung nye..huhu..nak layan sedih awal-awal boleh ke?sobsobsob...

4 comments:

asna cute said...

nxt time pgi try makan kat food court ikea tue ek.. sedapp~

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

foodcourt die taktau kat mane...=(

asna cute said...

naik eskelator yg nk ke show room tue, terus belok kanan.. pastu msti dh ada bau2 western hehe.. pastu tgk belah atas, cari lampu bulat2 mcm tang long.. area situ la foodcourt dia hehehe =)

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

ritu cari food court die xde trus g mkn kt the curve.bazir tenage kne jln2.pastu ptah blik IKEA pert dh lapo blik.sobsobsob...