About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Thursday, January 7, 2010

saye nk belon

tengok gamba dan tajuk pon dah tahu.oh miss headgirl!kenape ko sungguh kebudak2kan?untuk ape belon tu?kenape mesti belon dan bukan cukulet?tolong la berubah.umo ko dah semakin betambah...i don't care.i want a ballon.weks!memula aku pilih belon ni.tapi dari gaya kate2 kat belon tu cam tak masyuk jek...so,aku tukar ke pilihan yang sterusnye.NEXT>>>
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts
free myspace layouts

ye...belon ni telah jadi pilihan harti beta.kenape?bukan sebab die bentuk luv,bukan sebab die ade tulisan-tulisan,bukan sebab die kaler merah..tapi sebab die ade mickey dan minnie!sungguh cute..=)emm..emm...


YES!I GET THE BALLON!!!

No comments: