About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Monday, January 25, 2010

katakan TIDAK pada jerawat!!!

owh...kenape di waktu camni jerawat nak naik di muka ku?
mukaku sudah penat ngan jerawat dan jugak parut jerawat..
cmne nak ilangkan J.E.R.A.W.A.T nih?
sume produk yang aku guna tak menjadi.
dari cap ayam sampai la ke ZA dan LOREA'L PARIS..
tapi jerawat tetap jugak beranak pinak di muka aku..
ape,die ingat muka ni wad besalin bagi jerawat ke,ha??




pastu kan jerawat tu boleh lak idup ngan gumbira kat tepi bibir aku.
teros bibir aku bengkak.
dah cam bibir angelina golie dah aku rase tau..S.E.X.Y.
mukaku sudah tidak suci lagi..owhh(--")
i hate pimples!!!


2 comments:

fitria said...

haha ok la tu..sexy n mungil la bibir u tu..nnt mst abg macho kawan si wan tu suke kat u..ahakss

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

u rs die ske ke klu bibir i seksi cmtu?hahaha...abg tu pndang pon xnk tau..huahaha...i cri abg len la pas ni...=)