About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Wednesday, January 6, 2010

sedap sampai jilat jari


semalam kan aku cuti?pas balik dari OT aku g makan KFC..dah lame tau aku tak makan KFC.sungguh sedap.hehe..kalau selalu makan mesti muak kan?rini aku balik keje ingat nak g rawang jap.tapi keadaan aku ni cam penat giler.SIYES!!!aku memang tak larat la.dengan ngantuknye,letih lagi,penat,sume becampur jadik 1.tapi aku rase cam nk makan KFC lagi je rini..haha..haip!!!tak boleh.aku kan dalam program diet.lupe lak.huhu..motip aku buat entry nih?sebab mase aku makan aku tejumpe 1 pasangan chinese ni,dah veteren dah tapi masih bekepit,bedua-duaan.oh!sungguh romantik sekali...wow!

No comments: