About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Sunday, January 3, 2010

kesedihan melanda diri

Kawaii Kao Ani From Freeglitters.comKawaii Kao Ani From Freeglitters.comKawaii Kao Ani From Freeglitters.com

lihatlah wajah2 sedih di atas.camtu la wajah aku sekarang nih.kenape aku rase cmtu?kenapa wajahku sedih cmtu?nak tahu ke?ohhh....aku tanpe rase segan silu akan bekongsinye dengan kengkawan sekalian...huhu...aku sedih sebab kelas rini aku tak paham ape2 pon.sangat susah la matematik komputan tu.ade sesape nak jadi tutor peribadi aku tak?secara percuma tentunye ye...sebab aku dah pokai sekarang nih sebab nak bayar duit yuran..huhu..sungguh sedih sekali kan?aku tak paham la ape yang DR tu terangkan.aku minat sangat math.siyes!really i tell u...tapi bile masuk peringkat degree nih,aku cam dah tak boleh nak minat.adakah pensyarah memainkan peranan penting dalam menentukan minat student terhadap sesuatu subjek tu?korang rase cmne?aku semakin menuju ke arah kegelapan ke sebab aku semakin tak paham ape yang sume DR2 tu ajar?kenape degree ini sangat susah?huhu...

4 comments:

fitria said...

beb..ikut plan kite la.. GK calon petame akan dipakse jd tutor..
zura second..n last choice alex ok what..die pon terer kot math tu.. gmbr dah ade.. bawk je la jumpe bo***..hehehhe..kompem jd tutor free without any charge..ngee~~~

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

ye..
skrg nih aku tgh usahakan nk amik c GK tu jd tutor kite.
aku sdg mnjalan kan misi nih..hehe

fitria said...

wah bgs2..aku usha2 alex la dlu erk jd tutor aku..aku bg can la ko amik GK jd tutor..kang 2,2 amik GK jd tutor penat plak die nk melayan kerenah kite yg xpaham2 nih..ngeh3..

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

kenape aku mesti amik GK?oh nooo~~~