About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Wednesday, January 6, 2010

novel jaja & din


Sekiranya tiba-tiba anda bertemu dengan lelaki yang membuat jantung anda berlari setara dengan kelajuan jet Sukhoi buatan Rusia, dan mata anda pula tak bisa berpaling daripada dia biarpun sedetik, lalu apa tindakan anda?
=A= katakan: lupakan sahaja itu hanya logamaya
=B= rahsiakan perasaan anda dalam diari merah jambu
=C= kenal pasti siapa dia, dan suruh ayah ibu meminang dia
=D= segera periksa jantung, mata dan tekanan darah, ke doktor pakar
Jaja telah memilih =C= sebagai jawapan
pompuan meminang lelaki?bia btol?ye..memang btol dalam cite cinte novel ni.nak tahu labih lanjut?kunjungi kedai buku berhampiran dan dapatkan naskhah ini SEKARANG!!!

4 comments:

fitria said...

nk bace jugakkk.. buley?? cam bez je..tp cam ala2 jiwangsss karat je..aku x jiwang la beb..muntah ijau aku jiwang2 nih..hhehehehe

tim said...

bes..nk bace ke?
nnti aku carik kat umah aku
novel ni bru kua.
cam bes jek..hehe

maria fitria said...

novel ni bez ke nota SE lg bez?? kekekke

tim said...

of coz la nota SE lagi 'best'.ko tak tahu tahap kebestan die.wuahaha