About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Wednesday, January 6, 2010

kakiku melecet

ohoo...tajuk entry nicam hampeh lak.tapi nak buat camne?aku dah ketandusan idea nak letak tajuk ape walaupon memang benar-benar kakiku melecet baahhh...adekah BM aku semakin teruk?aku kne pegi skolah balik ke?kembali ke sekolah???!!!



kasut tu la yang telah membuatkan kakiku melecet.sungguh tinggi.dah la jadi mak pacak pagi tadi dalam keadaan bediri lak tu.hmmmphh!




nampak tak benjolan tu?dah luka kakiku sebab melecet.tapi aku dah letak losyen la.hee..harap balik kang die ok dan tak melecet lagi.kalau tak,aku buang dalam tong sampah!

2 comments:

fitria said...

uikss ape yg bau bucuk kat blog nih.. mcm bau kaki je..muahahhaa(devil laugh)

.::ħέÃď ĝİŘŁ::. said...

orang yang dengki deb=ngan kegebuan kaki aku je akan kate cmtu..haha