About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Friday, November 6, 2009

▪1437▪

GADIS DAN BUNGA




Berlenggang dia berjalan


Si gadis tersayang manja


Jelingan yang manja


Menuju dia ke kota


Di tangannya penuh bunga


Di hati penuh cinta


Berbagai macam bunga di bawa


Untuk dijual di gerai mama


Matanya lirik-lirik selalu


Rupanya manis-manis ayu


Ramai orang membelinya


Bunga-bunga jualannya


Si ayu, gadis ayu


Datang seorang pemuda


Dapat melebur hatinya


Memetik oh cintanya


Kini berjalan dengan pasangan


Tak hirau lagi dengan jualan


Matanya lirik-lirik selalu


Rupanya manis-manis ayu...

what a surprise...???sape yang dapat ni?ape bende tu?STOP!!!k.pia punye okey.ko jangan nak berangan lebih2 fatimah ye....pasan2...haha..ni gambar sebelum plastik dibuka.kene cermat.kite tunggu tuan die bukak..tu diaaaa...


selepas dibuka plastik haruman bau bunga ros semerbak dalam opis aku.cube teka bape kuntum?cepat3!tak dapat teke kan?12 kuntum sumenye..ape makne bunga ros 12kuntum?I LOVE YOU FOREVER!!!hailaaa....untung k.pia dapat bunga.dah la abg afi datang opis buat surprise kat k.pia.tim nak jugak bunga tu.i want it,i want it..huhu


1437 = i love you forever=12 kuntum ros.kenape takde orang nak bagi aku bunga ros?kenape takde bunga ros yang orang nak bagi kat aku?kenape?kenape?besday aku dah dekat.ade orang nak bagi bunga kat aku tak?aisehhh!!!aku lupa lak yang aku takde pakwe.mane ade orang nak bagi aku bunga la...kalau aku nak aku kene beli sendiri la jawabnye.tak untung betol---

kak akmal sedang bergaya dengan bunga ros.akak suh la boypren akak belikan akak bunga.nanti tak surprise lak kan?takpe.nanti tim risik suh pakwe akak buat kejutan yang memang menejutkan kat akak.tunggu...!!!abg adi,kak akmal nak bunga.bagi la bunga kat die.syhhh...rahsia.jangan btau die okey?beli diam2.hehe

aku tengah menggeletis sorang2.sebab nye?sukati aku la aku ade ati.lagipon takde orang yang sudi bagi aku bunga.jadi ade peluang jangan dilepaskan.aku begambo sakan dengan bunga yang dipinjam.pinjam kejap ye k.pia nak begambo.maklumla tak penah dapat bunga.jakun lak..hehe..



lavender kaler pepel ~~~

No comments: