About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Saturday, November 28, 2009

▪melayang RM200▪

time ni aku pegi buat rambut kat DE' TOUCH area lagenda height.mahal giler.padahal kat SP tu.bukan kat KL.tapi bebaloi la jugak sebab die punye servis memang class u olls...hehe

siap bagi servis air lagi tau.dekat 2jam lebih aku dok kat salun ni.mak aku dah bising dah.pakai tudung lagi nak buat rambut.bukan boleh show off pon.mak aku siap bagi warning owh..tak pakai tudung siap la ngan die.adeehhh!!!!'mak,walaupon k.ngah ni dok jauh dari mak,dok KL,tudung tetap pakai,tak penah tecabut lagi'.mak aku siap kate, "wirid maghrib aku habis kat salun ja teman anak buat rambut."

kelebihan salun ni die gune barangan L'oreal Paris.aku memang suke ngan barangan dari L'oreal.hehe..memang puas ati la.dan paling aku hepi,die kate umo aku 18tahun.hahaha..ke memang orang beniaga ni manis mulut dok puji2 orang?oh!nooo......


kerana dirimu begitu berharga

No comments: