About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Thursday, November 12, 2009

▪surrogates▪


hari rabu wayang murah.so,aku kan memang cuti hari rabu.aku kua ngan kakak g tengok wayang.cite SURROGATES.cam jennifers body.cite cam harammssss.....rak suke aku.tak bes langsung.nyesal tau.kalau aku tau,tengok caludy pon takpe..huhu

kitorang tengok kat gsc mid.dah berubah wajah weh gsc die.takde berybah banyak pon.sikit jek.perubahan biase.aku nak je snap pix toy story 3 nye display.siap dengan patung g.nak sangat2.tapi aku tak pasan tau.pas kua toilet baru pasan.dah la hp tinggal dalan hall.arghhhh!!!!
kitorang beli popcoorn.amik pakej yang rm15 dapat payung dengan beg 2012.air cam biase.ayaq meghah perasa stobeghi.hahaha...dan korang nampak tak gambar ape kat atas tu?kotak popcorn ade pic 2012 ooo..hahaha..tapi kitorang dah tinggal dalam panggung wayang.tak kosa aku nak usung kulu kilir.ahaks!

ni la tiket wayang nye.kitorang nak tengok banyak wayang hanye pade hari rabu.kenape?sebab murah maaa....hahaha
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
kenapa manusia tidak memahami manusia? ~~~

No comments: