About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Tuesday, November 10, 2009

▪rase nak menjerit▪


kenapa?mengapa?siape?dimane?bagaimane?aku bukan cikgu BM.lalala...aku rase mengantuk dan malas sangat nak keje harini.sib bek la aku balik kol4 ptg.horayyy!!!cepat la pukul 4.dah tak tetahan aku nak menanggung siksa.rase takde mud dowh nak keje arini.cam nak tido jek walaupon semalam aku tido awal.wth???lebih 8jam tau aku tido.nak kate baby besar gajah dah.huahuahua...apis lak AL ari ni.jadi kami hanye tinggal be4,which is kak as,kak pia,kak akmal n me.al the ladies oooo....gambar atas tu saje aku nak latak.kat mane ntah adik aku amik gambo ni...lam makmal die kot???
b
b
b
b
b
b
b
b
b
arghhhhhh ~~~

No comments: