About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, November 6, 2009

▪pisau cukur▪

aku dah tengok dah citer pisau cukur.asik sebur barang branded jek.huhu...aku pegi tengok kat 1utama.time balik dari OT ari tu aku trus pegi tengok pisau cukur.hari 1st die kua kat cinema.tapi tak ramai orang pon.panggung pon tak penuh.ramai tengok cite lua negara nye..aku nak tunggu ari rabu,aku nak tengok 4citer sekali gus.ade aku kesah???lagipon minggu depan aku dah cuti hari rabu.movie kan murah kalau ari rabu.hikhikhik...dunia2.syorga2.... kompem ke masuk syurga?amal ibadat pon tak cukup.uwaaaa...


artis malaysia sekarang memang seksi kan?pompuan la bukan laki.ish3!nak martanatkan industri filem melayu,pelakon pompuan mesti seksi2 ke?musykil aku.kalau tak seksi tak boleh ke?takde untug ke?

dapat kelender 2010 free.boleh simpan dalam purse.tak payah aku nak beli kelender baru.ade ke orang yang nak beli kelender?selalu dapat kelender time beli barang ke,ataupon orang bagi kan?tapi nak tunggu TM bagi kelender la.kalender and organizer.harap2 dapat lebih dari tahun lepas.boleh letak atas meja dan menambah hiasan kat atas meja aku yang tak seberapa.hikhikhik...

cite pisau cukur ni dibawakan oleh SCHICK.jenama pisau cukur tuu...tak kusangka dari cempedak jadi nangka..haha.tapi tahun depan besday aku jatuh ari isnin.tahun ni hari ahad.aku masih petimbang nak cuti ke tak time besday aku tu.sebab time tu aku keje petang laaa....huhu

ni kat tempat letak kereta THE CURVE.mule2 kitorang pegi the curve lu nak tengok wayang.tapi CATHAY CINEPLEXES dah tutup lak.awal betol die tutup.padahal time aku pegi tu baru nak dekat kul 11malam.rilek lu..gile awal die tutup.aku dah la bekobar nak tengok pisau cukur kooo..sekali die tutup awal lak.punah harapan aku yang menggunung tinggi..

time ni THE CURVE dah nak tutup dah.huhu..aku baru ingat nak jalan2 dulu.tapi sebab wayang pon dah tutup,dah mud aku nak jugak tengok pisau cukur,kitorang tros pegi 1 utama.time ni ujan rintik2,air begelora,mak bagi duit aku tak pegi skola..lalala....sib bek pegi nek kete.kalau nek moto ke bus ke....naya aku..!!!

aku jumpe kete myvi fly fm kat THE CURVE.ape dorang buat kat sane?ntah.saje nak pamerkan kete je kot.lalala....tapi yang aku tau ade event kat cafe depan tu.cam live konsert ade gak.dunno....

akhirnye aku dapat jugak tiket wayang nak tngok pisau cukur.hehe..dok balakang jugak la.tapi tak ramai orang yang tengok.so memang selesa tengok wayang time tak ramai orang.kebarangkalian nak dengar sore sumbang tu kurang la kan?kalau ramai orang macam sore yang dengar.menyampuk tak tentu hala.sesat kot---

dapat hall 3.memang luas.dengan skrin besau,seat selesa,nikmat aku tengok wayang.pastu lak tengok reramai tapi membe aku tak kuakan sore sumbang ok..tengok dengan penuh khusyuk aje.tapi gelak.ronggah(gelak kuat2) gelak la.kan?haha

walaupun aku tak tengok cite CLAUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS(betol aku tep nih???) ,aku tetap nak payung die.dah la me aku tingin sejak aku tengok cite PANDORUM lagi.ade budak kecik tu bawak payung ni.aku tros jatuh ati.bukan kat budak tu,tapi kat payung tu..dah la kaler biru,pebret kaler aku tuh...NICE---





payung TM aku ilang =( ~~~

No comments: