About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Tuesday, November 10, 2009

▪ta tau nak tep ape▪


aku suke pic ni.nape?sape amik pic ni?md azim la yang amik.time aku tengah bace novel.nak aku cute sanagt walaupon aku sedar yang aku nih tak cute langsug.haha..hishhh!tak sempat nak control ayu..wekssss!sib bek die tak amik dekat2.kalau tak nampak la pimples aku yang begerutu tuh.tapi aku datang keje jarang pakai bedak compact ke,bedak baby ke...aku slalu cuci muke,pakai toner sudeh..yang len tak kosa aku nak amalakn.rimas muke aku tau rimas!patut la muka ko begerutu dan banyak pimples fatimah oooii...cube jage sikit muke ko tu,bagi cerah sikit.memang padan pon aku takde pakwe...
♥♥
♥♥♥
♥♥
i hate pimples ~~~

2 comments:

.kisah JUJU. said...

tim2...

tim said...

ye kak juju...=)