About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Tuesday, November 10, 2009

▪novel menggamit syurga firdaus▪

sepanjang minggu ni aku asik bace novel jek.tak abis2 nak update n3 tentang novel.takpela..sekurang-kurangnye,aku tak bazir mase tak tentu hala.kan?novel ni tentang cinta jugak.cinta,cinta,cinta.kenape mesti cinta?ape tu cinta?kenape aku tak tau?kenape aku takde cinta?haipppp!novel ni masa awal2 tak besh langsung.masuk ketengah sikit ok la.masih boleh diteruskan.pastu,lepas nak habis,aku rase boleh tahan la cite die.tak bape kene ngan jiwa aku la.tak cam HLOVATE nye novel.memang besh.tenagh tunggu novel HLOVATE yang baru.aiyayayaya...tak sabarnye!ha,bebalik pada novel nih,tentang sorang pompuan yang ex die dah innalillah,masih tebayang lagi la ex die.pastu ade mualaf ni nak kat die,masuk minang.family die yang suh die terima.pas kawin die jumpe laki yang muke sejibik cam arwah ex die.maka,korang paham2 je la eh..malas aku nak hurai lebey2.tapi laki ni romantik la dalam cite nih.aku tros tetanye2 ade ke laki camtu kat dunia nih?lakonan semata2.cit!ape2 pon,kalau korang nak tahu sila beli novel ini di kedai buku yang berhampiran.okey....?
mane komik shin chan??? ~~~

No comments: