About Me

My photo
saya suke diri saye~~~
There was an error in this gadget

My Layout Site

Saturday, November 7, 2009

▪bye2 kak nani▪

kenape tajuk die bye2 kak nani?sebab kak nani dah takde kt BAC lagi.kak nani dah dapat keje lain.goverment lagi tau....untung kak nani.dengarnye posting die kat putrajaya.bes dapat kenal kak nani.die sporting,macam akak la.caring,boleh betukar pendapat.i likeeee....tapi kak nani dah tak dok BAC,NI kurang orang.ramai yang bolot OT NI.aku tak tesenarai sebab aku kan dah pindah SIB.kalau nak buat OT pon,OT SIB je la.tapi susah ooo nak dapat OT SIB ni..huhu

sebelum kak nani keluar dari BAC kitorang ade buat majlis makan kek.tak lupe jugak cenderahati untuk kenang-kenangan kak nani kat BAC.jangan lupe kitorang.nanti raya haji kitorang serbu umah kak nani okey?buat la open house.leh kitorang g lepak2 kat sane.hikhikhik...

pix tim dan mama nani masa induksi HSBB kat terengganu.kenape tibe2 tukar mama nani lak?mase induksi kat terengganu,ade orang panggil kak nani,mama nani.tu la asal usul nama mama nani.hehe..apepon,good luck untuk kak nani di tempat baru.kat sane nanti mesti kak nani ade kawan baru,suasana baru,sume baru...kete je kete savvy lame.hehe..


BAC kurang kakitangan ~~~

No comments: