About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, November 6, 2009

▪konsert all american reject▪

sebelum pagi tengok konsert tu,kitorang mamam dulu.perut kene isi.baru la bes nak meloncat sampai ke bintang ke,planet mane2 ke...kan?baru ade tenaga.sore pon terjaga,takde la pitching nak lari.kuikuikui...

tiket masuk ke konsert all american reject.tiket free untuk pelanggan digi.haii....untung la orang yang pakai digi.dapat tengok konsert free.aku ni numpang tiket k.pia.k.pia nye tiket dan pakai digi nih.sib bek abg afi tak jadi pegi,leh aku membolot tiket tu untuk diri aku sendiri...enjoy3!

gune kamera hp memang tak jelas gambo die.sakit ati aku tau.sume salah apis sebab tak bawak cam die.harap je beli beribu riban.tapi?ape jadi?nothing happened.die tak bawak bateri.damn!tepakse la gune kamera hp masing2...huhu..nangis sangat2..

tak clear la.sakit nye ati!mate pon sakit.huh---

sempene halloween..cube tengok kak pia dengan hud c apis.huuuu....scary huh?

tak tau dah cheq nak taip apa...tafsir sendiri la nooo...

tim n kak long.(kakak k.pia)bes tau.sebab kak long memang sporting abis.kitorang memang hepi datang konsert nih.siap meloncat-loncat sume cukup.tapi orang depan aku lagi la dasat.view bawah g key?




♥♥
♥♥♥
♥♥

tengok tu u alls...amcam ngan rmabut die?ade sape2 nak tiru tak?haha..aku dah tahap mamarazi dah kat konsert tu.ade je bende pelik pada pandangan aku,aku amik pic die.aku buat die pemes.haha..bek kan aku ni?mempemeskan orang.sape nak tiru style rambut ni boleh la pegi ke saloon behampiran okey?dijamin berehhh.....

lalalala

thanks to kak pia not to the digi.bluuekkssss....=p

gambo sesaje.sila jamu mata anda

last perfomance ALL AMERICAN REJECT.pasni kompem la jem nak kuakan kete.kesian apis.maaf le dah tesusahkan.walalala

otw nak balik dah ni.

singgah ss2 murni jap.kite minum dulu....=)








konsert je tahunyeeee..... ~~~~

No comments: