About Me

My photo
saya suke diri saye~~~

My Layout Site

Friday, November 6, 2009

▪bergambar dan berjalan▪

ape lagi yang kitorang buat sepanjang jalan2 kat 1utama?hehe..macam2 maaa...yang penting kene ade gambar.kenangan abadi koooo.....takde ape lagi yang aku nak taip.tingin nak tukar background blog aku la.dah lame aku tak layan fs dan ms.
tysha my hausemate

jalan kat jambatan gantung.gantung pe?gantung diri?lala

hye alls....timtim,pinas,kakak dan tisya

cam budak sengal.umo bape nih???

pandangan bawah

anak jaws

anak jaws berenang dengan riangnye..wohooo

nose,kedai yang tak lupe nak masuk untuk skodeng kasut

ELLE yang aku skodeng.nak beli handbag for my beloved mum

belon oh belon...

'bunga' dan belon.akan ditayangkan tak lame g..

pelakon bunga dan belon

di sebalik tabir
suke sangat dapat jalan2 ~~~

No comments: